TESLİMAT VE DEĞİŞİM

Paket Teslimatı

Satın alınan ürün ödeme tipine göre;

Çevrimiçi ödeme (Kredi ve Banka kartı) yöntemiyle satınalınan ürünler çalışma günleri içerisinde Standart gönderi süresi olan 3-5 gün süresinde kargo veya taşıyıcılara iletilir.


Bu süre ürünün depomuzdan çıkış süresidir, Kargo firmalarından kaynaklanan gecikmelerden firmamız sorumlu tutulamaz, firmanız hizmet kalitesi artırma prensibiyle Kargo-Müşteri arasındaki iletişimi sağlayarak kolay ulaşım için uygun tüm yolları dener.


Havale yöntemiyle yapılan alışverişlerde ödemenin hesaplarımıza aktarılmasını müteakip 1-3 iş günü içinde kargoya iletililir.


Satın alınan ürün müşterinin verdiği bilgiler doğrultusunda Adrese teslim edilir, Müşterinin adreste bulunamaması durumunda 1-2 gün sonra yeniden adrese gidilir, bu uygulamadan sonra müşteriye ulaşılamaması durumunda paket KARGO ŞUBESİ/MERKEZİ'ne aktararak müşteriye iletişim kanallarından bilgi verilir.


Bu süreçten sonra paket ŞUBE/MERKEZ'den müşteri tarafından teslim alınır, müşteri adrese teslim talep etmesi durumunda KARGO firması ücret talep etma hakkını saklı tutar ve bu ücret müşteri tarafından karşılanır.


DEĞİŞİM 

Değişim süresi ürün elinize ulaştıktan sonra 15 gün dür. Değişim ürününüz için bizimle whatsapp aracılığıyla da iletişime geçebilirsiniz. Değişimde kargo müşteriye aittir. Anlaşmalı kargo firmamızla gönderim yapabilirsiniz kargo ücreti değişim ürünü size gönderildiğinde yansıtılır.


TESLİMAT VE DEĞİŞİM İLE İLGİLİ SIK SORULAN SORULAR 

KARGOM HANGİ FİRMA İLE TAŞINIYOR ?

Online mağazamızdan ve whatsapptan verdiğiniz siparişler yurtiçi kargo tarafından taşınmaktadır.

Resmi tatillerde teslimat yapıyormusunuz ?

Resmi tatil günlerinde normal şartlarda teslimat yapılmamaktadır.

Kargom nerede ?

Kargonuz, satın alma işlemlerinin tamamlanmasının ardından paketleme sürecini takip eder, tüm bu işlemler tamamlandıktan sonra tercih ettiğiniz kargo firmasına ulaşır ve size SMS ve E-posta olarak bir takip numarası veya bir bağlantı gönderilir.

Paketin tüm aşamalarını buradan takip edebilirsiniz, daha fazla bilgi edinmek isterseniz Whatsapp aracılığıyla  yardım talep edebilirsiniz.

Paket hasarlı geldi ise ne yapmalıyım ?

Paketlerinizi teslim almadan önce mutlaka kontrol ediniz, Hasarlı veya açılmış paketleri teslim almayıp Kargo Görevlisine durumu özetleyen tutanak hazırlatınız. Bu ve benzeri durumları bize mutlaka bildiriniz.